Servicii financiare complete
Servicii de contabilitate financiară
- Înregistrarea contabilă cronologică și sistematică a documentelor primare;
- Păstrarea evidenței mijloacelor fixe;
- Evidența analitică și sintetică a partenerilor (clienti, furnizori);
- Evidenta conturilor de trezorerie (bănci, case, avansuri de trezorerie);
- Întocmirea lunară a balanței de verificare, a registrului jurnal și a altor situații contabile prevazute de legislația în vigoare;
- Calculul, întocmirea și depunerea decontului de taxă pe valoarea adaugată (lunar/trimestrial);
- Calculul impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat privind: impozitul pe profit sau impozitul pe veniturile microintreprinderilor;
- Calculul, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitele cu reținere la sursă;
- Calculul impozitului pe salarii si contributiile sociale aferente salariilor;
- Calcule pentru distribuirea de dividende si a impozitului datorat pentru acestea;
- Întocmirea și depunerea declarațiilor recapitulative 394, 390 Vies;
- Pregătirea documentelor pentru inventarierea și evaluarea patrimoniului, conform legislatiei în vigoare;
- Consultanță privind legislația financiar-contabilă legată de obiectul de activitate;
- Informarea lunară a conducerii societății cu privire la rezultatele financiar-contabile;
Servicii de contabilitate primară
Activitatea de gestionare a documentelor contabile este una din provocările multor firme, indiferent de dimensiunea lor, deoarece fiecare companie are obligația de a întocmi și de a ține evidența documentelor primare prin serviciile unui angajat propriu sau prin serviciile unui expert contabil către care compania își externalizeaza activitățile contabile primare.
Sarcinile financiar-contabile primare presupun gestiunea datelor primare legate de activitatea firmei, cu deosebire privitoare la stocuri, plăți, încasări, creanțe.
Astfel, activitatea pe care o presupune contabilitatea primară este necesară, esențială și are caracter permanent în cadrul oricărei societăți.
Serviciile de contabilitate primară includ:
1. Consultanța privind înregistrarea documentelor contabile conform normelor in vigoare.
2. Consultanța la întocmirea facturilor ce trebuiesc emise către clienții societății.
3. Contabilitatea documentelor / notelor de intrare-recepție (nir-uri).
4. Evidența clienților, furnizorilor și gestiunea stocurilor.
5. Completarea de chitanțe, cecuri, ordine de plată, foi de varsamânt
6. Contabilitatea registrului de casă și bancă.
Servicii contabilitate de gestiune
- Înregistrarea contabilă cronologică și sistematică a documentelor primare: facturi de intrare si de iesire care implica stocuri; transferuri interne intre gestiuni sau intre locatii; inregistrarea bonurilor de consum, a rapoartelor de productie si a retetarelor;
- Realizam evidenta global-valorica sau cantitativ-valorica a stocurilor, precum si intocmirea balantei analitice a stocurilor companiei;
- Evidenta analitica a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;
Raportări financiar-contabile efectuate periodic către conducerea societății
- Întocmirea de rapoarte periodice care vor fi prezentate conducerii societății: rapoarte privind indicatori de performanță; rapoarte care reflectă situația și structura patrimoniului; rapoarte privind situația plăților restante către furnizori precum și a creanțelor neîncasate;
- Informarea periodică și permanentă a conducerii asupra modificărilor din domeniul economic și fiscal cu impact asupra afacerii deținute;
- Asistarea și reprezentarea, de către un specialist contabil, în fața organelor de control fiscal;
- Întocmirea dosarelor pentru obținerea de credite și de leasing;
- Efectuarea periodică a punctajelor cu administrația financiară pentru a ne asigura ca evidența contabilă în ceea ce privește impozitele și taxele este în concordanță cu fișa de platitor;
- Obținerea certificatelor fiscale pentru participarea la licitații sau în alte scopuri solicitate de client;
- Întocmirea situațiilor financiare semestriale și anuale (bilanț, cont de profit și pierdere, situația fluxurilor de trezorerie, situația modificării capitalurilor proprii, note explicative etc.), în conformitate cu legislația în vigoare și depunerea acestora la organele competente.
Înființări firme
Alege cea mai simplă metodă de înființare firmă, totul rapid, fără birocrație, cozi și deplasări la Registrul Comerțului.
Îți oferim consultanţă de specialitate privind constituirea societăţii pentru ca tu să iei cele mai bune decizii.
Resurse umane, evidență personal , salarizare
- Întocmirea ștatelor de plată a salariilor și transmiterea în REVISAL a modificărilor efectuate;
- Întocmirea și depunerea declarațiilor privind obligațiile aferente drepturilor de personal;
- Consultanță privind întocmirea dosarelor de personal;
- Servicii de recrutare, selecție și plasare personal.